Hilaldabaan bende de her kontrol zamanı oluyor ağrım olduğunda aynı sizin gibiyim olmadığında da korkuyorum bişey olur Allah göstermesin kaybeder miyim kalbi inşallah atıyordur vs vs hep bi endişeliyim malum burada herşeyi görüp okuyoruz ister istemez etkilenedebiliyoruz kendimi bişey olsa kanama lekenleme olur diye tatmin ediyorum ama sizde öyle düşünün güzel düşünün iyi düşünün iyi olsun inşallah sağlıkla kucağımıza almayı Allahım nasip etsin 🫶🏻❤️