Ya şimdi 14+1 deyiz böyle karnım ağrıyınca veya başka bir şey olunca acaba bebeğe bir şey mi oldu ki iyi mi ki diye düşünmeden yapamıyorum dörtlü tarama sırası almıştım daha 10 gün var 10 gün beklemek nedense şuan çok zor geliyor merak ediyorum kaptığını iyimi kötü mü bir şey mi oldu hareketini de hissedemediğim için hiç bir şey bilmiyorum öyle lekenleme falan da yok normal akıntım geliyor bazen bi doktora sıra gitsem mi ki diyorum yada özelin acilini mi gitsem ki diyorum iyi mi ki diye 🥹😔