Yldzm Korkmayın ertesi 2 gün sürüyor etkileri en az. Ama içinizin rahat etmesini istiyorsanız doktorunuza bir sorun. Ben sormuştum ilaçlardan demişti.
Ysn Yldzm doktoruma ulaşamadım acile gideceğim cnm bi bebek kaybettigim için evham yaptım sürekli tansiyon da ölçüyorum ama stres oldum en iyisi gideyim dedim gözlerim bulanıklasti
Filizsmh Ysn bende ilk iki dozda sadece yanaklarımda yanma kızarma oldu. İkinci iki dozda hareketleri yavaşladı sıcak basması baş ağrısı gibi şikayetler oldu ama ertesi gün geçti sadece yanaklarımda kızarıklık 2-3 gün sürdü
Ysn Filizsmh benimde şu an başım agriyo bi geçiyor bi ağrıyor bugün 2.dozuda olcam umarım daha da etkilemez