Ysn 2 gün üst üste 4 doz vuruldum. Yan etkisi oldu evet bende ateş yaptı halsizlik yaptı. Uyku problemi yaşıyorum 4 gundur. 2 gün bebek hareketlerinde azalma oldu ama şimdi hareket ediyorlar ama öncekine göre daha az hareket ediyorlar. Bende şişkinlikte yaptı.Herkeste farklı etki gösteriyor demekki sende oldumu şişkinlik