kızlar kan değerlerim düşük, enfeksiyon da yüksek çıktı ama serumla parol verildi, evde parol kullanmaya devam et, geçmezse antibiyotik tedavisi yaparız dediler. Mümkün olduğunca antibiyotik vermemeye çalışıyorlar gebelere. Ayrıca aç gitmiştim ama glukoz 131 çıktı, şeker ölçümüne gitmem şart artık 🥲