Aysensrkan 2prensesannesiiii ay inşallah canım inşallah Allahın izniyle Sağlıkla gelsin yazarım inşallah
Aysensrkan BirazbundanBirazondan1 ciğer geliştirici falan vurmadı doktorum demekki bir sorun görmüyor
BirazbundanBirazondan1 Olabilir canım 36 haftadan sonra prematüre sayılmıyor. Onun için vurmamış olabilir.
Ebrukumsal Aysensrkan evet ama küçük bir kızım var 2.5 yaşında yaninda sadece babasi var şuan ve benden hic ayri kalmadı aklim hep onda nasıl olacak bilmiyorum bir an önce duzelsede ciksam diyorum zaten normalde de 2 gunde bir kontrol gidiyorum riskli gebelik oldugu için
Aysensrkan Ebrukumsal kıyamam gerçekten zor bir durum ama babasının yanında güvende çocuğunuz böyle düşünün
Ebrukumsal Aysensrkan oyle düşünmeye çalışıyorum bende teşekkür ederim ilk defa ondan ayrı uyuyacağım cok zormuş gerçekten çocuğunda ayrı kalmak 😢
Moonrose16 Bende kontrolle gittiğinde bebeğin kilosu 2500 diyorlardı . Son bir ay boyunca 2500 dediler hiç kilo almıyor dediler . Doğduğunda 2850 idi çok mutlu olmuştum . Değerlerde oynama olabiliyor kafana takma .
Yenian123 Aysensrkan 37+4 de doğdu ilk bebegim suyu azdı kilo alımı durmuştu 2500 du kuveze girmedi bir sıkıntı yaşamadık Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah