8 gün önce gittiğimde bebeğimin kilosu 2550ydi bugün 2600 dedi doktorum bebeğin suyu az diye 37+2yr gün vermişti bugünde 50gr almış olduğunu duyunca çok moralim bozuldu. Ne yapabilirim bilmiyorum şurada 3 gün kaldı bebeğim küveze girer mi ? Strese girdim iyice