Nur55 Bende aynıyım canım kansızlık bende de var hemde ciddi derece de üstüne birde bu yaz kanımda faktör 7 eksikliği tanısı koyuldu. Sınırın altında bir kansızlığım var düşüyor ilaç kullanıyorum yerine geliyor doktorlar bıraktırıyor. En son kan serumu taktır kendine dediler ama hastaneler taktıkları kanın mesuliyetini kabul etmedikleri için kan serumu taktırmıyorum. Ki şuan hamileyim Hematoloji bölümünün olmadığı hiç bir hastanede muayene olamıyorum. Yani bende çok uğraştım bu kansızlıkla. Ve çoğu doktordan duydum bunu sende sorabilirsin doktora gebe kalmayı kansızlıkta etkiler mi diye eminim etkiler diyen doktor çıkacaktır.