Mervebbcggf canım hemşire gelip kalkalım mı kendini nasıl hissediyorsun dedikten sonra kalkacağım dedim öyle hemşirenin desteğiyle yavaş yavaş kalktım tabi ameliyata girmişsin onun vermiş olduğu bir endişede var ama bir şeyde hissetmedim kesik hissedeceğin bir durum olur mu sanmıyorum zaten uyuşuksun benim birkaç saat sonra uyuşukluğum tamamen geçmişti cesaretli ol canım ve en önemlisi kötüyü düşünme dilerim ki sende hemencecik toparlarsın 😊