Mervebbcggf Canım bende spinal oldum bir ay oldu bünyeden bünyeye değişir belki ama ben aynı günün akşamı ayaklandım yürüyüş yaptım ertesi günlerde ise yürüyüşlerime devam ettim hiç bırakmadım bende çok heyecanla girdim ameliyata ama korkacağım bir şey olmadı bir şey hissetmedim başlayacağız birazdan dediklerinde bebeğimi kucağıma verdi doktorum hemencecik oldu bitti sütümün gelmesi içinde hastanede komposto veriyorlar ek olarak ben yanımda da götürdüm bol su içmekte çok önemli sağlıcakla ağrısız sızısız bir doğumunuz olur inşallah 😊🥰