Premsesko bak şuan 38+2 yim bebeğim bir saattir çok hareketli kendini toparlıyor. Sağ bacağıma sancı giriyor . Ama bu durumu ben ara ara 2 haftadır hep yaşıyorum. Dr kontrollerinde de bu durumun normal olduğu , erken doğumla ilgili bir durumun olmadığını söyledi. Ki öyle de oldu. Başkalarının laflarına kalsaydı erkenden doğurmuştum. 😄Yani alakası yok hiç , bazı bebekler hareketli , bazı bebekler sakin. Sen pozitif de kalmaya çalış, hepimizin hamileliği ve doğum süreci farklı oluyor