Premsesko evet evet yaşadım tabi, bence çoğu anne yaşamıştır. Erken doğum olacağını düşünme hiç , sen sadece Dr un dediklerini yap. Bol bol dinlen sertleşme yaptığında uzat ayaklarını, bir bakmışsın 38 . Haftaya gelmişsin bile 🥰 bana cevremdekiler erken doğum yapabilirsin gözüyle bakıyorlardi ama 38+2 olduk . Hiç kulak asma yani:)