Sinemarya58 Premsesko yok canım direk regl sancısı gibi ama çok daha şiddetli benim öyle yani hastaneye zor gittim
Ebru-29 Sinemarya58 maşallah ama inşallah şekerden kaynaklı değildir çok gecmis olsun ölçüleri pek normal gelmedi takipte kalin
Ebru-29 Sinemarya58 hallolur diyetle hiç merak etmeyin herkesin karşılaşabileceği süreçler.guzel.haberlerle inşallah ❤️
Krtcm Krtcm yükleme yaptırmak istemiyorum suyum bebeğin gelişimi iyi tabi gerek görülürse diyet falan hepsini yaparım