Sermec27 Sinemarya58 açlık galiba ilk değer açlık yüksek alttaki tokluk 1. Saat sanırım o da biraz sınırın üstünde diyet yaparsiniz büyük ihtimalle ama çok çok yüksek değil sadece sınırı biraz geçmiş
Sermec27 Sinemarya58 anladım yükleme değil mi bu ben yükleme yapıldı sandım yani şeker olabilir canım ben değerler yüksek hem su fazla hem bebek iri bence çok dikkat et
Sinemarya58 Zulfiye06 şimdi doktoruma yazdım mutlaka diyetisyen görmesi lazım dedi ilk defa başıma böyle bir şey geldi moralim çok bozuldu
Sinemarya58 Sermec27 yok canım yükleme değil direk bebekten dolayı şeker takibi yapalım bir daha dedi kadın doğum doktorum fakat aylardır yaptırıyorum dahiliye bölümünde çalışıyorum ama ilk kez bu sonuç çıkıyor
Pamuk Sinemarya58 Benim mesela HBa1c falan çok iyi gebelik şekeri cikti lanet sinsi bisey bu.Gecmis olsun.
Sinemarya58 Premsesko yok canım direk regl sancısı gibi ama çok daha şiddetli benim öyle yani hastaneye zor gittim
Ebru-29 Sinemarya58 maşallah ama inşallah şekerden kaynaklı değildir çok gecmis olsun ölçüleri pek normal gelmedi takipte kalin