Obsesifk evet normalde mesela 4.5 lara kadar tsh değeri normal sayılıyor ama hamileyken 2.5 altında olması isteniyor. Benimde 2 aylık hamileyken 3.5 çıkmıştı ilaç verdi doktor. 19-+2 yim şuanda hiç kaçırmadan düzenli içiyorum. Düştü şuanda tsh 2.3 oldu. Çok şükür. İhmal etme hemen doktora git. Tsh hamilelikte bebeğin başta zihinsel olmak üzere pek çok gelişiminde etkili bir hormon.