SRabiaaa çok şükür canım teşekkür ederim benim de çift rahim ondan ağrılarım oluyormuş doktor rahim kendini yavaş yavaş doğuma hazırlıyor dedi. Benim erken doğum riskim var inşallah erken gelmez aminnnn… Evet bende şimdi göbek kısmında hissediyorum bebeği