Eslem2112 keşke benimde öyle olsa yaa😢 bende 15 haftalık hamileyim ama gören 6 aylık mi der öyle karnım çıktı, ilk hamileliğimde öyleydi sanki üçüz doğuracak gibiydim kardeşim falan göbeğim catlayacak diye korkmuştu hatta, bence çokta güzel bişey değil göbek çıkması bende çıkmayanlara çok özeniyorum ne güzel zarif duruyorlar 😅