Benimde sizin gibi 🤗 korkmayın yediğimiz içtiğimiz bize yaramıyor bebişlerimize yarıyordur 🤗 Ben üstelik doktoruma sormuştum, hiçbir sıkıntı yok hatta kilo alımına dikkat et, doğuma kadar fazla kilo alma demişti.
Benimde iç karnım geniş, ikinci gebeliğim.