Ioztn ben ABC nin bebek deterjanını aldım. Gayet güzel, memnunum. Açıkçası çok organik denilen şeylere inanmıyorum. Bebeğin o kadar hassas büyütülmesi ne gerek duymuyorum. Bir şekilde deterjanı değişecek ve organik deterjan ömür boyu kullanamayacak. Kullanan kişilere saygı duyuyorum elbette.bu benim fikrim 😊