Minikdunyam hahhaha😁 ay değmesin valla. Ya aşırı iştahım açılmadı aslında normalde nasıl yiyorsan öyle devam ediyodum. Gebelik şekeri çıktı canım 24.haftadan beri de diyet yapıyorum onunda etkisi çok diye düşünüyorum. Aslında 4kilo almıştım ama diyete başlayınca 20-25 günde 3 kilo verdim. 1kilo kaldı bebişimizde 1320 grammis. Böyle devam ederse almak yerine vericem gibi gözüküyor ama hayırlısı 😁 Bebislerimiz sağlıcaklı olsunda alınır verilir mutlaka ☺