BL08 canım ilk evrede göğüsler fena şişiyor el bile değmiyor zaten zamanla normale dönüyor kaç kilo aldın bilmiyorum ama hızlı gidiyorsan bir diyetisyene gitmende fayda var kilo öyle böyle veriliyor da doğumunun rahat olması açısından önemli bol bol protein tüket biraz dizginlersin ben 31 haftalık oldum 3 kilo aldım.Ne kusma ne bulantı hiçbiri de olmadı.