Evin3363 Kayaeliff sabun ve xiabion losyon etkili olsun diye sadece sabunu tüm vücudumu saçımı yıkadım sonra lifi köpürdüm tekrar vücuduma sürdüm kurulandiktan sonra losyonu yüzüm saçım hariç her yere uyguladım eski kıyafetlerimi giydim ve üç gün boyunca sabahları losyonu tekrar tüm vücuduma sürdüm üçüncü günü duş aldım ve tekrar kükürt sabunuyla kese yaptım sonra normal sampuan la yıkanıp çıktım bütün kıyafetlerimi iç çamaşıra kadar utuledim şükürler olsun ki kurtulduk akşam olunca başliyodu kaşınma o vücudumdaki yaralar cabasi küçük küçük sulu sivilceler cikiyodu artık elimde ayaklarımda
Kayaeliff Evin3363 bızım sıvılceler sulu degılde kaşınmaktan yara oldu hep eşim o losyonu 3 gun boyunca sürdü bugun yıkandı ama kaşıntısı var hala ben hamıleyım die kullanamıyorum malesef 😞eşim halada kaşınıyor
Evin3363 Kayaeliff ben size kullanın demiyorum bende hamileyken kullandım o kadar illet bişey ki çamaşır suyu tursil sirke banyoda ağlaya ağlaya yikandigimi biliyorum o yüzden sağlık ocağına son kez gittim hamileyim artık dayanamıyorum deyince aile hekimimiz kullan demişti çok şükür bir sorun olmadı
Evin3363 Kayaeliff eğer bir sorununuz yoksa hamilelik için söylüyorum tüm vücudu sabunla yıkayın o bişey olmaz ama kokusu çok ağır mideniz bulanır cinsel bölgeniz ve göğüs ucunuza sürmeyin ve Allah’ın izniyle bişey olmaz bu arada üstünüzde gümüş bırakmayın karartıyo
Heyzilandmercimek Minnakkurabiyeveannesi27 o pupp sendromunu Allah bildiği gibi yapsın 💆🏻♀️😅 neler çektim neler. Ömrü hayatımda da ne duydum ne de çevremde yalayan birine şahit oldum. Doktorum bile ilk kez duydum dedi bana 🤷🏻♀️
Minnakkurabiyeveannesi27 Heyzilandmercimek zaten nadir görülen birşey mis demekki o da bize denk gelmiş 8 bin hastada bir görülürmus
Heyzilandmercimek Minnakkurabiyeveannesi27 evet öyle, piyangoda bize vurmuş. Allah düşmanıma bile vermesin çok lanet bir süreçti
Ummi_22 Minnakkurabiyeveannesi27 ya benim de aylardır var kasintim aile hekimi kansizliktan dedi. Cildiye uyuza benziyor dedi. 3 gün iğrenç kükürt karışımı yaptırdık kullandık her şeyi yıkadım vs. Şuan üstünden bir hafta geçti tekrar başladı. Eşimde yok kaşıntı. Sizce uyuz gibibiyim agaliycam artık çok kötüyüm
Minnakkurabiyeveannesi27 Ummi_22 uyuz değil kuzum kansızlıktan da değil pupp hastalığı hamilelikten kaynaklı her doktor bilmiyor emin olabilirsin bunu bol bol su tüket ılık su ile duş al doktorun ile görüş geceleri yatmadan kaşıntı için ilaç var ondan al birde kaşıntı için losyon var ondan kullan geçmese bile en hafife inecektir uyuz ilaçları felan kullanarak tedavi sürecini uzatma
Minnakkurabiyeveannesi27 Heyzilandmercimek öyle gerçekten aylarca geçmeyen birşey aklıma geldikçe kötü oluyorum resmen ikinci hamilelikte korku dolu günler geçirdim yine aynısı olur diye elhamdülillah olmadı
betulll-988 Bende 1 aydir uyuzum , 34.haftadayim, psikoloji denen sey kalmadi, geceleri uyku denen seyi unuttum😞😞😞😞
Minnakkurabiyeveannesi27 betulll-988 eğer eşiniz de kaşıntı yoksa uyuz değil o yazık tedavi sürecini uzatmayın pupp hastalığı bilgili bilinçli bir doktor dan tedavi görün lütfen
Ummi_22 Minnakkurabiyeveannesi27 ya ben görmemişim yazdığınızı gözümden kaçmış teşekkür ederim içimi rahatladınız
betulll-988 Minnakkurabiyeveannesi27 tahlillerini verdim iki defa , pupp degilim sukur, esimdede kasinti oldugu icin ve gorulen yaralar uyuza isaret ediyor malesef