umrumdadegil devlette yaptırdım. Çünkü dahiliye ve diyetisyen vs devlette olunca, bunu da orda yapalım dedik. 75 yaptık. Açlık şekerini verdikten 5dk sonra içtim 75mg. İlk yarım saat şekerin firladigini hissettim ve aç olduğum için midem bulandı. Ufak Bi yürüyüş yaptık istifra etmemek için temiz hava aldık izin alarak. Sonra ilk kanı verdim İlk 1saat dolunca. İyi hissetmeye başladım 2.saat baya güzeldi. Sohbet etmek de iyi geliyor orda başka test yaptıranlarla konuştuk. Açlık 77 de tokluklar yarın sabah çıkar yazarım çıkınca. Eve gelince cihazım ile baktım 125e düşmüştü.