umrumdadegil evet 75lik ictim. Ya öyle birkaç defa açlık ve tokluğa bakarak anlaşılmaz ki. O kadar doktorlar söylüyor bunu. Şeker hastalarının bile bazen normal çıkıyor açlık ve tokluklar. 30.haftaya kadar diyetle idare ettim. Sonra yükselmeye devam etti. 30dan beridir de insülin kullanmaya başladım