gencbiranne1 Zeuma9912 atarım tabiki canım aynı dağınık çıktı böyle bozuk olması değil fazla idrar damlatınca böyle dağınık oluyor inşallah güzel sonuçlar alırsın ama testle uğraşma bence direk git kan ver
Evin3363 Zeuma9912 Allah’ım hepimizi sevindirsin şuan ikinci testim de öyle hatta fotoğraf atmayı bilmiyorum atardım şuan size
Zeuma9912 Evin3363 ! Mutluresim sayfasına gidip resimleri yukleyin link var onu kopyala burda bana cevap olarak yükle
Evin3363 gencbiranne1 bende şuan hamileyim de size bişey sorcam son a t 10 Ekim 12 Kasım da Beta HCG 642 16 Kasım’da ise 2450 civarı çıkmış ayın 28 de ultrasona giricem şuan 6 artı 2 görünüyor kalp atışını dinleyebilir miyiz acaba
gencbiranne1 Zeuma9912 yani şimdi test yanlış desek hepsi mi yanlış canım 3ü de böyle silik diyorsun bebek olmasa silik bile çıkmaz mümkün değil
Evin3363 Zeuma9912 vallahi benimde böyleydi eşime göstermek istemedim başta iki gün arayla ikinciyi yapınca tam emin oldum öyle söyledim ama keşke ilkte soyleseydim diyorum sadece şuan kalp atışlarını dinlemeyi bekliyoruz sizin belirtileriniz varmi
Zeuma9912 Evin3363 sağ kaşığa batma var midem bulanıyor acikiyorum yemek yedikten sonra kusma isteği bide kabızlık vallahi bidd hapşırma baş ağrısı