Gzdesri biz de öyle yaptık, rahmetli kayınpederimin adını koymak istedim kendisini çok seviyorum keşke oğlum insan olarak ona çekse yani 4-4lük biri, eşim de duyunca çok sevindi. Eşimin ailesi başta hayatı zordu torunumuz zorlanmasın dedi başka isim ekleriz dedim o şekilde koyacağız.