Aysemm44 ya ne sinir bi durum biz kadınların çektiği ne ya hamile kal 9 ay taşı acısını sızısını sen Çek doğduktan sonra da bitmiyor ama ne annemin adını koycam demesi o kadar sinir bozucuki ilk çocuğumda kv hamile olduğumu öğrenir öğrenmez erkek olucak benim içime doğdu diye diye beni sinir etti oğlumun cinsiyetini öğrendiğimde ağlamıştım sinirden sonra isim buluyor oğluma söyleyim şunu koyalım falan diye doğmadan gerim gerim gerdi en sonunda bir gün daha şu ismi koyalım oğluma söyleyim dedi kv bende o kadar isim koymaya meraklıydın madem 1 tanedaha doğursaydın eğer benim istemediğim bir isim konulursa dava açıp çocuğumun adını değiştiririm beni sinir etmeyin dedim 😂şimdi ikinci hamileliğim oğlum 5 yaşına gircek kendi oğlunu doldurması bitti sıra benimkine geldi oğlumu öğretmiş eymen olsun kardeşinin adı diye ve daha cinsiyeti belli değil bile oğlumda bana diyoki anne eymen olsun kardeşimin adı eymen diyor.