Eda91- evet her gün kullanıyorum ama 2 damla şeklinde oluyor ekmeğe döküyorum 🥰 sizin hapa denktir büyük ihtimal. Bir dahaki kontrolüm de ayın 29 una nasipse.
Sizin minik daha göstermek istememiş o zaman 🥰
Sağlıklı olsunda bende tamamen sağlığından endişe ederek korkuyla gittim kontrole cinsiyet ikinci plandaydı bizim için