Newmommyy 13+3 te çok yoğun bir şekilde kanamam olmuştu. 2 bardak su şeklinde birden kan boşalmıştı. Pıhtı gibi de gelince bebeğim düştü sanmıştım ağlayarak hastaneye gittim. Çok yakında özel bir hastane vardı. Oraya gittim. Nöbetçi kadın doktor karından ultrasonla bakarak, rahim kısalığın 25 olmuş. Çok sınırda serklaj öneriyorum dedi. Korktum tabi. Yatış verelim gitme, bebek düşebilir dendi. Ama geceliği çok pahalıydı. Devlete gittik. Alttan baktılar bu kez. Kanama alanı gözükmüyor, durmuş dendi. Düşük tehdidin var. Bu gece yatırmayalım ama tekrar kanama olursa gel, yatış verelim dendi. O gece korkunçtu benim için. Kendi doktoruma yazdım. Hocam böyle böyle oldu. 2 farklı doktor gördü ben yarın yanınıza gelicem dedim. Gittim kendi doktorum serklaj için bir şey denmedi. Yani bir yorum yapmadı. Rahim boyun normal Bir perinatolojiye de görün dedi. O sırada pruloton iğne, progestana başladım. K vitamini serum verildi vs. Sonra 15. Haftamda perinatolojiye gittim. En başından her şeyi anlattım. Cerrahpaşa’da bir profesördü. O da ilk önce karından baktı.
Sonra jinekolojik muayene etti. Rahim boyu kısalığın 38 mm, normalin sınırında yine de dikkat etmek lazım dedi. İlaç tedavine devam et. 18. Haftanda yine gel dedi. Şimdi haftaya gidicem. Rahim boyuma tekrar baktırıcam vs.
Aynı günde biri serklaj diyor, diğeri gerek yok diyor. Bir rahim boyun kısa diyor, diğeri normal diyor. Allak bullak ilerliyorum hayırlısıyla.. Bakalım.