sekerinannesi_ ah bilmezmiyim benim dediğim gibi yüksek olduğu için kaçamak bile yapamıyordum bazen tatlı aserip yiyemedigim için ağlıyordum aksine çok tatlı çekiyordu canım hamileliğimin başından beri 🤦 ama bütün sıkıntılara değiyor inan 🥰 doğum katındayken hep sonuçlara bakmaya ziyarete geldi doktorum ben bir daha gitmedim o şekerin artık yok dediği için evde içim rahat etsin diye ara ara açlık tokluk şekerimi ölçtüm hep normal çıkıyordu