Ebru-29 Şu narin pıtırcık kızlar abartıyor ya baya meyveli soda gibi çok şekerli falan da değil asitli içecek gibi bir şey Nasıl bir psikoloji ile hastaneye gidip fenaliklar geçiriyorsunuz anlamiyorum
Demetibrahim Pamuk ben 6 haftalık hamileyim doktor kanda 144 dedi erken şeker yüklemesi istedi çok erken değil mi
Seher1616 Demetibrahim doktor gerek gördüyse yaptırman daha doğru olur ben 26 haftamda bugün yaptırdım sonuç iyi çıktı şükür
Pamuk Enas2365 Komalık falan olduk diyenler var🙄Abartı olduğunu düşünüyorum etrafımda hiç öyle bsiey duymadım daha.
skrbsrl Vallahi kızlar o kadar kötü anlatıyorlar ki o yüzden hiç yaptırmak istemiyordum ama mecbur yaptiricam 😄 İçimi ferahlattiniz vallahi sağ olun
Firstmummy Nsmanamak bende yaptırdım ilk önce 50 ml yaptıkları şekerli su ,gazoz gibi tadı bildiğin sonra onda şekerim cikti 100 ml yaptrdi doktorum o da her saat kan alınıp bakıldı cok şükür şekerim çıkmadı hicte kusmadim ac karna gazoz iciosun gibi