Seroo91 Deletedmom344 inşallah duyarsın ben o kadar kaygıyla gıtmiştım kı ilk defa gıttıgım bu doktordu önerı üzerine ilk önce ultrason ile baktı bakar bakmaz da kalbını duyduk mınıgım yavaş yavaş büyüyor
Nazciimm Rabiayce son adet tarihine göre 7+3 ken gittiğimde kalp atışını bırak bebeği görememiştik. 1 hafta sonra gelmeme söyledi doktorum. Bebekte göründü kalp atışı da yani geç döllenme olmuş 6+3 tü gittiğimde.