Rabiayce Merveeliyy Valla canım şişkinlik mi desem karın mı artık ama hafif var bide ben kilo verdim zayıf bi vücudum var daha belli oluyo sanki o yüzden 😄
Selindikci35 Deletedmom344 korkma canim.Allah herseyin en hayirlisini gostersin.Duymasan da gorursun en azindan kalp atisini
Selindikci35 Deletedmom344 masallah canim hep boyle devam etsin insallah..Sabahlari bulantim disinda bi sikinti yok cok sukur iyi gidiyor valla🤗
Deletedmom344 Selindikci35 Öyle tabiki kuzum her şeyin hayırlısı öncelikle. Görsem bile rahatlayacağım zaten 🙈
Limonata 8+4 haftamdayım. Ama ben çok halsiz ve bitkinim.hiç birşey yemiyorum yiyemiyorum daha doğrusu herşeyden tiksiniyorum sizde öylemisiniz ? Dün mesela su içtim yatmadan midem kabul etmedi çıkardım suyu . Suu bile bazen midemi bulandırıyor
Selindikci35 Limonata bnm de sabahlari oluo cnm..su icen biri degilim normalde ayni sekilde bnde cikariyorum su ictigimde..Meyve fln yemeye calis
Seroo91 Rabiayce buz dün gıttık 7+1 dedı ama norml de 7+5 dik anlamadım ama sıkıntı yoK dedı o kadar güzel bır duygu kı ınşallah sizde duyarsınız inşallah
Seroo91 Deletedmom344 inşallah duyarsın ben o kadar kaygıyla gıtmiştım kı ilk defa gıttıgım bu doktordu önerı üzerine ilk önce ultrason ile baktı bakar bakmaz da kalbını duyduk mınıgım yavaş yavaş büyüyor
Japicann MOMTHEMOM ben 8 haftada gittim Doktora o zamana kadr gitmedim kalp atışları 8 de baslıyor biliyordm o yüzden bekledim 8 de gittim vE başlamıştı 🥰
Ilkheyecanim Rabiayce bn 6. Haftada çok az da olsa duymuştum doktorum açıp kapatmıştı hemen bi hafta sonraki kontrolümde daha net duyuldu kalp atışını açmasada ekranda kalbin attığını gösteriyor doktor. Sende duyarsın inşallah o muhteşem sesi 🙏😍
Rabiayce Ilkheyecanim İnşallah kuzum doktor kalp atışını alamıyorum şu an dedi 2 hafta sonra gel dedi bakalım doktorun bi bildiği vardır dedik napalım yarın tam 8 haftalık oluyorum doktora gidicem pazartesi 😍
Ilkheyecanim Rabiayce inşallah duyarsın annesi çok minikler duyamazsanda kalp atışı görünüyor ordan izle elbet kendini duyurur ☺️
Rabiayce Buraya yazan herkes zaten bi panik bi heyecan 😅 anne olmak böyle bişey sanırım istiyoruz ki hemen duyalım hemen görelim ama herşey sabir bu hemen olan bişey değil ki 9 ay boyunca hep paniksin allah hepimizin bebeğini kucagımıza almayı nasip etsin kızlar bol bol dua edelimm
Rabiayce Deletedmom344 İlk olanlar daha panik yapıyor canım benim de ilk deneyim olmadığı için tedirgin oluyoruz ister istemez 😅