Kivircikkuala Kızlar merhaba Pazartesi aşılama oldum . Cumartesi çatlatma iğnesi yapmıştım 23:00da. Merakımdan test alıp yaptım en azından çift çizgi görmek nasıl bi his diye ama çıkmadı ? Bi sorun mu var anlamadım . İğnenin 4.günündeyim henüz
hsns Kivircikkuala merhaba canım testi erken yapmışsın bende merakımdan yaptığımda hiç çizgi falan görememiştim iğnenin etkisi geçtikten sonra da yaptığımda yine çizgi yoktu benim tutmamıştı maalesef inşallah sizin tutar biraz daha beklemenizi tavsiye ederim 🌸
Babyy001 Kivircikkuala ilacın etkisi 6 günde belli ediyor diye okumuştum burda hiç yaşamadım ama 14 günde de geçiyor diyorlardı 🤷🏻♀️
tatlibebegim_ Kivircikkuala benim 9.güne kadar pozitif çıkarmıştı gözle görülür şekilde seninkini bilemedim şimdi canım ama inşallah tutar dayan 😊
Merve_ceyhan0803 Kivircikkuala benm bildiğim kadarıyla pozitif görmen şart 10 güne kadar silikleşiyor bence bu durumu doktoruna söyle benm de başıma geldi çatlatma iğnesi etkisini göstermemişti o yüzden pozitif görmemişim mutlaka doktoruna söyle
Kivircikkuala hsns iğnenin etkisi olsaydı çift çizgi olurdu zaten kuzum etkisi olmadığı için bence şu an böyle oldu 😃
hsns Kivircikkuala bende iğnenin etkisi olduğu halde çift çizgi görememiştim onu demek istedim yanlış anladınız, hayırlısı olur inşallah ne diyim
Babyy001 Kivircikkuala umarım ilaçtan sonra pozitifi görürsünüz 🫶🏻 daha önce ki postlara da denk geldim dualarımız seninle sende bana dua et 🤍💐
Kivircikkuala hsns haa öyleymiymiiş aşkım bende şey diye biliyorum diyorlar ya 14.gğne kadar test pozitif çıkarsa iğne etkisi diye
Kivircikkuala Kızlaaaar testimi çok erken atmışım 5 dk sonra çizgiyi gördüm yani etkisi geçmemiş aşırı rahatladım kendime 12li test aldım 😃 takip etmek için aldım İyiki aldım adete kadar yapıp geri gelecek mi mucizem bakacağım 🥹 @tatlibebegim_ NovaVina_ @hsns Babyy001 Bide ilk yaptığım da şu içimine dikkat etmedim kargo gelir gelmez heyecanla yaptım . 23.11 da ki ilk idrar 😃 24.11 da silinmeye başladı artık kıl gibi görünmüyor
tatlibebegim_ Kivircikkuala ilkinde 9.güne kadar pozitif gördüm 10.günden sonra bida çizgi falan olmadı hiç, 2.de hiç test yapmadım erken ,12.gün yaptım çatlatmanın
tatlibebegim_ Kivircikkuala bence şimdi bunlara kafanı takma o zaman daha çok stres olursun ben bide kaset test yapmıştım erken gebelik değilde