Cocuk_Gelisimci_Anne Ben bunu doktora sordum o zaman 22 haftalık filandım sanırım doktor hiçbir sıkıntı olmaz merak etme demişti ama ben de tras ağda yaptıramiorum dayanamıyorum acısına aslında en güzel ağda ama