Arkadaşlar dün post açmıştım ya 30. Haftadayım bebek bas aşağı ağda riskli mi diye doktora söyledim şuanlık traş yap 37. Haftada ağda yaparsın dedi kasılmalar olduğu için doğumu tetikliyormuş bilginiz olsun ben bu aya kadar hep düzenli gittim ama mecbur şimdi bir aylığına böyle yapıcaz bir dahaki ay Doğuma yakın yine ağdaya gidicem 🤦🏼♀️😂