Baharatajanova 20+4 olduk biz bugün. Bize verilen tarih 8 Nisan ama tabi biraz erken ya da biraz geç olma ihtimali herzaman var o yüzden ya Mart sonu ya da Nisan başı gibi görünüyor doğum. Sizde durumlar nasıl? Cinsiyetimiz💙🥳
ipekkus Baharatajanova hafif bulantı oluyor arada ama iyiyiz çok şükür 19+3 olduk nisan 14 kısmetse zamani bakalım 🕊🥰
Polenmom Baharatajanova sıkıntılarım devam ediyor hala pek bişi yiyemiyorum diyebilirim ama benim göbek çıkmaya başladı sanırım 😅 sürekli aldıklarıma bakarak onun odasında yatarak geçiyor zamanım bolca hayal ve bolca duygusallı 🥺🫶🏻
Baharatajanova Lutulut evet sanki içerde balık yüzüyor gibi bir his oluyor bende. Bu aralar yok denecek kadar az ama☹️günde bir yada hiç
Bebeklerim1228 Bizim daha doğum zamanımız belli değil tarih olarak ama hesabıma göre mart sonu nisan başı gibi görünüyor hareketlerini hissediyorum artık ama hep uyku halinde oluyor genelde 🧿🥰
Baharatajanova Bebeklerim1228 bende hissetmeye başladım ama 4/5gundur neredeyse hiç yok hareketi baya endişeliyim ama buradaki bayanlar normal olduğunu söylediler biraz rahatladim
Baharatajanova Polenmom yaaa ne güzel duygular dimi. Ben çalıştigim için zaman biraz hızlı geçiyor bana ☺️
Polenmom Baharatajanova paha biçilemez duygular 🫶🏻 çalışsam daha mı güzel olurdu düşünüyorum çünkü sürekli yatmak sıkıcı 😒 gebelik düşündüğüm için istifa ettim aslında etmesemde riskli gebelik olduğu için mecbur kalcakmışım orası ayrı 🙊
Bebeklerim1228 Baharatajanova kız çocukları narin olurmuş o yüzden bi var bi yok misali yani bende oğlumdan alışık değilim bu aylarda karnım sağ sol ederdi resmen ama kızım kibar naif 🤣🧿
Barabar Ugu324 ay yorumunuzu görünce heyecanlandım 😅 bende 20+1 im doğum şekli belli değil ama eşimin doğum günü 26 si, Dr 9 Nisan diyelim ama değişebilir demişti size bu tarihler verilince acaba denk gelir mi dedim 😅
Baharatajanova Kitapkolik660_ yaaa biz o haftalara ne zaman gelicez acaba kendimi öyle çok merak ediyorum 🙏☺️