Hayal23455 Meli-sa bende adet tarihime göre 7 haftalık gebeyim ama geç döllenme olabilir dedi keseyi gördük bebeği göremedik halen :/
Meli-sa Hayal23455 benimkide geç döllenme olmuş adet tarihime göre 10+1 dim doktprum 8+5le uyumlu demişti ozaman
mrsmom_ Baycam o vakitlerde devlette gittim bakmadi doktor bu zamanlarda duyulmaya biliyor stres yaşama dedi 15 gun sonra dedi. Bence Stres yapmayın gayet normal
mrsmom_ Baycam bu sözü diyebilmesi icin en az 6. Haftayı beklemesi lazım. Benim arkadasiminda duyulmadi 5te maalesef ama onun kesesi de bozulmuştu yine de 6 yi bekletti dr neden olumsuz konuşmuş direk anlamadım
Meli-sa Hayal23455 işk gittiğimde 6+1 dim kese görünmedi kan şstedi 1322 çıktı üç gün sonra tekrar gel dedi gittiğimde tek taş gibi küçücük göründü