Kızlar 5+5 günlük gebeyim bugün perinatolojiye gittim geçmişte 2 kaybım var kese 5+3 çıktı bi doktor haftanla uyumlu dedi diğeri küçük dedi. Yolk sac göründü ama bebek yok. Oluşmamış belki düşer dedi doktor çok canım sıkıldı kanama alanı mı var dedim hayır yok dedi biraz idrarımı yaptıktan sonra silince kahverengi lekelenmem oluyor demiştim ondan mı söyledi anlamadım. Bu haftada bebek kalp atışı duyulması mı gerekiyor. Siz ne zaman duymuştunuz