Yenianniss- Sezaryen dan sonra alt üst takımlar mi daha rahat oluyor , gecelik olanlar mı daha rahat oluyor kızlar hastane çantasına koymak için kaç takım yeterli olur ?
aminehumamoms Yenianniss- ben 2 takım pijama bi tanede gecelik koyucam çantama sezeryan olmayı düşnüuorum
Selinselinselin Yenianniss- kızım da sezeryan oldum ilk hastanede 2 gün gecelik giydim çünkü indirip kalmıyordum depend i bile eşim indirmek zorunda kalmıştı tuvalette. Epidural olmuştum çok şiştim elim ayagım bir haftaya geçmişti. Elbisr giymiştim hastaneden cıkarken. Sonra evde hep alt üst ayrı pijamalar giydim. Toplam bir haftayada tam anlamıyla ayaktaydım
nurbanu-y Yenianniss- yanıma hem elbise hem de alt üst takım almıştım ameliyat sonrası elbise daha kullanışlı oldu çünkü pijamayı giyip çıkarmak zorlayabilirdi bir de pansuman yapılırken de daha kolay oldu. Pansumandan sonra pijamalarımı giymiştim
Nur_50 Yenianniss- bende yorumları okuyunca sayende 😃gecelik sipariş verdim az önce 2 pijama takımı almıştım
_tuuggcce_ Yenianniss- 2 takım koydum, 1 tane giydim sadece. Ama yedekli koyulmalı yinede. Benim önü düğmeli pijama takımıydı rahat ettim
Seymanurbozdag12 Yenianniss- alt üst pijama takımı kullandım 1.gebelikte Bi sıkıntı olmadi 2 takım yetti 2.hamileyim ona da aynı 2 önden düğmeli pijama takımı koyucam 32+4 günlüğüm
KayraVeAnnesi_06 Yenianniss- Ben alt üst takım kullandım rahatta etmiştim Elbisemde vardı takımdı ama onu kullanmadım tercih meselesi ama ikisi de olmalı bence çantanızda
Gamzeaytunc 2 alt üst takım 1 gecelik koymuştum çantama ama sadece gecelik kullandım. Kesinlikle gecelik en rahatı
Mavi3475 Yenianniss- spinial olacaksan bir takım alt üst yeterli bi gece kalıyorsun zaten depend bez alırsan hiç problem olmaz
Semus06 Dogum subatta olcak hastaneler ne kadar sicak olsada elbise usutur diye dusunuyorum 2 adet alt ust dugmeli takim aldim insallah yeterlidir
Yenianniss- Bende düğmeli alt üst model bakiyorum internetten hamileler için olanlardan iki tane alsam yeterli olur mu
Guluzar06 Esmaakdag ben ikisini de koymuştum doğum sonrası hemşire boydan geceliğini verin dedi ıyıkı ikisini de almışım
Dicle06 Yenianniss- Ben 2 pijama takımı 1 elbise koydum ama 1pijama takımı kullandım elbiseyi de çıkarken giydim