busduuk1914 Selam hanımlar, 12. Haftadan itibaren efa mom kullanmaya başladık ve kırıkımız çıkana kadar kullanacağız. Ekstra bir d vitamini vs gibi takviye kullanmıyorum. Sizler neler kullanıyorsunuz? D vitamini kullanan çok kişi gördüm, neden kullanmıyorum diye bir sorguladım açıkçası. Bugün tam 18 haftalığız 🌷
minimix busduuk1914 D vitaminini ölçtürün ona göre damla sayısı veriyor doktor Omega için sabah iMom Sabah akşam kan ilacı Ferrum Öğlen D vitamini Akşam da Magenzyum kullanıyorum
Smy17 busduuk1914 doktorum bana d vitaminini 27 haftalıkken başlatmıştı o zamana dek bende kullanmadım yaza denk geldiği içindi heralde şimdi kullanıyorum. İmom omega, ferrum fort, ocean d3k2, ocean extramag bunları kullanıyorum
Bbuse12 13 haftaligiz doktorum bana demir ilaci gyno ferro sanol ve decavit yerine regenenis max onerdi ( ucretli ) daha fazla vutamin var diye ama maddi olarak istemessem eger decavit icebilecegimi soyledi) ve de gunde 3 damla d vitamini kullaniyorum
Elasim Bbuse12 gyno Ferro olanı ben de kullanıyorum bu kadar mide bulandıran ilaç olamaz ya siz de de aynı durum oluyor mu
busduuk1914 Bbuse12 en iyisi gyno ferro sanırım herkes onu kullanıyor gibi duruyor hiç bisey kullanmadığım için çok şaşkınım 😂
Serendipity16 minimix omega3’ü kaçıncı haftada başladınız ben her zaman balık yiyemediğim için omega3 içeyim mi dedim o 20. Haftalarda veriliyor dedi
mkrgln esraa1717 son 2 aydır doktorum elenatal 2 verdi onu kullanıyorum. Aynı zamanda başından beri demir ferrosanol kalıyorum. Ve d vitamini
busduuk1914 Nazkryk içeriğine baktım tekrar ama d vitamini yok içerisinde b12 falan bir sürü şey var ama o yok
Bebiikommm gyno ferro sanol, decavit, Devit 3,sabah calsiyum akşam magnezyum kullanıyorum Elasim bende kullanıyorum ama hiç mide bulantım olmadı bünyeye göre farklılık gösteriyor demek ki
tugbadurmaz34 Akduygu mesela bende 14 olacağım ama sadece decavit kullanıyorum acaba diğer burada yazanları vermeme sebebim yeterince kanımda olduğundan mı çünkü sürekli kan veriyorum değerlerin iyi diyor doktor sadece folik asitten decavite geçiş yaptım tek ilaç başka bir şey yok sizde eksik olduğu için mi bu kadar verdi
_06ogretmenanne Sadece magnezyum ve ocean mummy kullanıyorum. Demir ilacı bende kabızlık yaptı ve demir değerlerim iyi olduğu için birde Ocean içinde demir var, doktorum kullanmasan da olur dedi :)
Defne_A Devit damla Kalsiyum Decavit Gyno ferro sanol Magnezyum çokta içmiyorum ağrım oldukça içiyorum 1 sade soda zaten muhakkak tuketiyorum
Betull0 Kızlar benimde sorum var size Previt Positive diye bir vitamin aldırmıştı hamile kalmadan önce doktorum hamile kalana kadar 20 gün kullandım hemen gebelik oldu bıraktım sonrasında 14 hastalığız suan sadece folik asit kullandım vitamin başlamak gerekiyor dedi doktor ve regenesis elenatol2 vitaminlerini önerdi sordum previt positive var elimde kullanabilirmiyim diye bilmiyormuş o yüzden birsey demedi sizlerden kullanan varmı bu vitamini hemen hemen içlerinde aynı şeyler var ama bi sıkıntı olurmu
melike81_ Betull0 prevıtı kullanamadım kusturdu beni ikinci dediğini aile gekimi söylemiişti doktorumda guzel ilaç içebilirsin dedı tabi alıp içmedim miğdem hasssas içmeye çok korkuyom kuscam diye dün gittim hiç kullanmadıgımı söyledim 1 ay boyunca. Aldığımdan berı yani😀😀 şimdide karamel tadında kaşıklı bi ilaç yazmış ferıfer dıye onuda bugun aldım daha içmedım demir içinmiş bn hem prilam içebıldim tek onu içiyorum haylada😫😫
Ebru52- busduuk1914 bana sadece magnezyum ve gyno ferro verdı bende elenetal2 aldım doktora söyledim Günde 1 tane magnezyum 1 tane elental 1 tane kan ilacı içiyorum 38 haftadaym aylardır kullanıyorum magnezyum mesela kramp girerse iç dedı ben hergun içiyorum 1 tane
busduuk1914 Ebru52- kullandığım efa momun içinde magnezyum kalsiyum falan var kan ilacı ya da demir ilacı yok şu an bende. Böyle kullanmadığım şeyler olunca acaba geç mi kaldım korkusu yaşıyorum ya