birminnosannesi_ sanki uyduruyormuşum gibi hadi bekliyorum hadi bekliyorum tarzında yazılar yazmanızı araştırma yapmamanıza verıyorum 🫢 Türkiye Maternal Fetal Tıp ve Perinatoloji Derneği makalelerini İnceleyebilirsiniz. Burası dışında dergi parkta, tjod sitesinde, journalagent sitesinde, türkiye diyabet vakfının sitesinde makaleler yazılsr mevcut. Yararlı bilgi öğrenme isteğiniz varsa okuyabilirsiniz. Ayriyeten o sadece açlık tokluk bakan doktorlar 30. Haftalardan sonra gebelik şekeri olduğu kanısına vardığı için şeker yüklenmesini yine yaptırıyorlar veya sizin o açlık tokluk baktırıyor dediğiniz doktorlar gebeliğin en başından beri diyet yaptırıyorlar. Siz gidin açlık tokluk baktırın, sonradan bebeğiniz de problem çıkınca ah niye yaptırmadım diye ağlamayın ama çok var çünkü bu şekilde yapıp da pişman olan. Gayette doğmamış bebeğin vebaline gidiyorsunuz allah günahınızı affetsin.