urderya yaptırılmadığı takdirde, bilinmeyen gebelik şekerinin anne veya bebekte yol açabileceği problemlere internetten bir bakın sonra koşa koşa yaptırırsınız. Bebeğe hiç bir zararı yok aksine yararı var problem varsa öğreniyorsunuz. Mesela bebeğinizin kilolu olması haftasından önde gitmesi iyi bir şey değil bunlar şekerden, erken veya ölü doğuma sebebiyet verir. Eğer gebelik başından beri her gün ölçüm yapıp şeker tatlı karbonhidrat nişasta ekmek gibi gıdaları yemeyip diyet yapıyorsanız o zaman yaptırmayın. Siz bilirsiniz bebeği riske atmaya değer ben göze alırım diyorsanız yaptırmayın