Melos066 Gulcangzl16 ilk hamileliğim Mart sonu Nisan başı olucak doğum şu an 21 + 3 olduk korkuyorum 🤦🏻♀️🥹
Meryemgrcy 21+4 olduk cok şükür her şey yolunda gidiyor, kızım cok hareketli:) elim hep karnimda cok keyifli onu hissetmek :)) Gulcangzl16
2cucukannesi Gulcangzl16 bende 22 oldum bekliyorm heycanla hic hamile gibide hissetmiyorum bitek alt bolgemde agri var yarn doktor randevum var sorcam bakalim 🙈
Suzan-5656 Aydnflz normalde çok uykum olur bugün nedense uyku tutmadı yavaştan başliyoruz uykusuz günlere 😅
akdogann 23+4teyiz kızlar şimdiden çok ağırlaşmış hissediyorum kendimi oturup kalkarken vs kasık ağrılarım bel ağrılarım ve uzanırken uyuşmalarım 🥹 var mı benim gibi olan ?
Gamzeramo akdogann benmde hamileligimden beri tek rahatsızlığın sol bacagimin uyusmasi cok sukur bulanti kusma bel agrisi hic olmadi ama bacak fena uyusuyo
Pamuk7 akdogann Canim bendede durumlar ayni bugün 25 haftalik olduk🥰 simdiden kendimi böyle hissediyorsam sonuna dogru neolcak valla bilmiyorum.. 😳
Suzan-5656 Selamlar güzel Anneler hayırlı günler dilerim 21+6 ilk gebelik çok heyecanlı çok tuhaf duygular içerisindeyim💙
Aydnflz Suzan-5656 bnde bi kaç gündür başladı uyumak istiyorum ama bir türlü dalamıyorum doğuma kdar böyle mi acaba😊