Gittim kızlar yeni donebildik saat 10 dan beri hastanedeyiz bizim kız bugün biraz yordu bizi karın çevresi 1 hafta geride dedi doktor nst’ye 3 kere girdik kalp atışı çok hızlıydı serum taktılar sonrasında düzeldi vs derken saattlerdir hastanedeyiz cuma tekrar gidicez alttan muayene yapmadık durum böyle olunca bakalım karın çevresi durumu moralimi bozdu biraz ama bilmiyorum olacak yaşayan varmı aranızda