Babyannesii beni uyuşturmadılar zaten uyuşuk olduğu için hissetmiyosunuz ki rahimden kocaman bişey çıkıyo ben hiç hissetmemiştim alt tarafımı doktor söylerdi mesela kıpırdama iğne yapıcam falan diye hiç bişey demedi direk dikişe geçti bende hissetmedim zaten sadece iğne geçiş hissi vardı acı yoktu