anneyimmbennn aynısı bende de olmuştu iki cm açılma iki hafta devam etti aynı brlirtiler vardia ama suyum falan gelemdi diye bende çok endsilenmedim zaten ertesi güne de kontrolüm vardı.iyiki gitmemsiim gece baslayan sancı öğlen olgunda doktora gtttigim de 5 cm açılma olmustu direk doğuma alındım bı riski de olmadı o zamanı evde grcermeninde bana çok faydası oldu