40+2 günlük hamileyim. Daha önce hiç sancım olmazdı bugün ilk defa bu kadar sık sancım oluyor. Tam kasığıma giriyor ama kasılma gibi olmuyor. Ağrı giriyor en az 15 saniye suruyor ve geçiyor. Aradan 5-10 dakika geçtikçe yine giriyor. Başlarda ara ara uzun süreli giriyordu. Duş aldım sol tarafima uzandım sanki düzenli giriyor gibi. Bu doğum sancısı mıdır sizce? Yarın muayenem var. Sancılar çok can yakıcı değil acile gitmesem bir şey olur mu? Bebeğim de hareket ediyor bu arada