Reyh Tek çaresi rennie Duo veya gaviscon. Maalesef ki geçmiyor. 37+4 hala çekiyorum, geceleri ağladığımı bilirim. İlk zamanlar soğuk süt işe yaramıştı ama sonra o da kâr etmedi. Bebek saçlı olur diyorlar, bu kadar ağrıya inşallah kel doğmaz 😄