esrakayaanit Kızlar merhaba, 21+3′üm şu an, 2 haftadır midemde aşırı yanma oluyor yasayan var mi ? Varsa nasıl çözüm buluyorsunuz ? Beni uyutmuyor yanma 🥲
Aysemm44 esrakayaanit Benim ilk hamileliğimde olmuştu doktor demişti bebeğin saçları uzadığı için yanma yapio nekadar doğru bilemem artık
Zemira esrakayaanit 35 haftalık hamileyim malesef başından beri yaşıyorum hamilelik öncesi gastrit olduğu için sade soda bir süreliğine kesiyor ve soğuk süt geceleri en az 3-4 kez yanmayla uyanıyorum
Cnsbzkrt esrakayaanit doktoruna rennie tablet yazdır benim biraz o geciriyor ama son haftalarda daha da kötü mide yanması günlük soda iç bir tane bazen de süt içiyorum ama kesmiyor
esrakayaanit Cnsbzkrt elma kesti gibi, hafiflemisken hemen uyuyacağım. Hepinize teşekkür ederim 🥲❤️❤️
Syda78 Haftaya giricem 20. Haftalardan beri bende de var aynı sıkıntı var özellikle kızartma hamur işi abur cubur yediğim zamanlar da üçe beşe katlıyor gaviscon şurup kullanıyorum hatta direk kafama dikiyorum artık😬
Dolphin16 esrakayaanit 29 haftalığım hamileliğim başından beri çekiyorum hiç bişey geçirmiyor 🤦♀️ uykular haram oldu 🤦♀️
Pskmerve esrakayaanit benim de 10. Haftam mide yanmam çok var. Gaviscon double açtıon verdiler hiç bir zararı yok çocuğa doktoruna yazdırabilirsin. Bende sağlıkcıyım. Kana karışmayan bir madde . Doktorunuza danışın tabiki
Zararsiz01 Aynı haftadayiz uykumda bile yanıyor kalkıp rennie tablet falan çiğniyorum. Mide için ne varsa işte, Mide şurubu, tablet,soda tek çözüm başka türlü süt, elma vs bu yanmaya etki etmez.